Regulamin

I. OGÓLNE INFORMACJE

1. Regulamin, który masz przed sobą, określa warunki i zasady funkcjonowania sklepu www.Blundstone.pl oraz prawa i obowiązki naszych Klientów.

2. Administratorem danych osobowych na stronie sklepu jest firma BALTAZ sp.z o o  z siedzibą w Gdańsku, ul. Nowiec 70, 80-293 Gdańsk. NIP: 9571115965

3. Adres korespondencyjny, pod którym znajduje się biuro (czyli tu właśnie odbieramy i wysyłamy paczki!):

BALTAZ sp.z o o

Ul. Kościuszki 7/9

80-451 Gdańsk

E-mail: info@baltaz.pl

Nr. Tel. : 885 292 999

II. ZAKUPY

1. Buty, które sprzedajemy, są oryginalne i w żadnym wypadku nie były nigdy użytkowane! Masz pewność, że dostajesz nówkę sztukę. 

2. Sklep przyjmuje zamówienia całodobowo, 7 dni w tygodniu (ale pracownicy dostępni są od poniedziałku do piątku między 8:00 a 16:00, miej to na uwadze!).

3. Zamówienie możesz złożyć jedynie poprzez stronę internetową www.blundstone.pl. Jeżeli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy w procesie zamówienia – skontaktuj się z nami! Wytłumaczymy co gdzie kliknąć.

4. Potwierdzeniem złożonego zamówienia jest wiadomość e-mail zawierająca numer zamówienia. Nie przyszła? Dzwoń do nas! Technologia czasem płata figle, ale uratujemy sytuację.

5. Ceny na stronie zawierają podatek VAT. 

6. Możesz zrobić u nas zakupy w walucie  PLN

7. W cenie produktu nie schowaliśmy żadnych dodatkowych opłat. 

8. Ceny, jak każdy, z czasem potrafią się zmienić. Zastrzegamy sobie prawo do bronienia ich wolności w tej kwestii. Oczywiście nie dotyczy to cen widocznych w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia, które otrzymasz od nas jeśli złożysz zamówienie, a my potwierdzimy, że nie ma przeszkód z jego realizacją.

III. PROCES ZAMAWIANIA

Produkt jest już w koszyku? Dowiedz się, co czeka Cię dalej:

1. Jako Klient zobowiązujesz się do podania prawdziwych danych przy wypełnianiu formularza. W końcu chyba nie chcesz, żeby Twój produkt zaginął w niewyjaśnionych okolicznościach?

2. Zaznaczenie zgód na przetwarzanie danych jest obowiązkowe.

3. Zgoda na otrzymywanie newslettera jest dobrowolna. Ale czy na pewno chcesz przegapić kolejną promocję?

4. Na tym etapie masz również możliwość założenia konta. Możesz w ten sposób zapisać swoje dane i jedynie przeklikać kolejne zamówienia. Konto na Twoją prośbę zawsze możemy usunąć, nie pozostawiając po nim śladu.

IV. WYSYŁKA

1. Paczki wysyłamy za pośrednictwem kuriera GLS lub paczkomatów InPost. W przypadku zamówień pozaunijnych obsługuje nas DHL Express.

2. Na etapie wyboru wysyłki pojawia się jej cena i nie jest ona negocjowalna.

3. Jeżeli Twoje zamówienie wynosi powyżej 100 PLN, to wysyłkę masz za darmo! Może warto wziąć to pod uwagę?

4. Przesyłek za pobraniem nie obowiązuje darmowa dostawa.

5. W wyjątkowych przypadkach możemy odmówić nadania przesyłki pobraniowej.

6. Paczki wysyłamy w ciągu dwóch dni roboczych od poniedziałku do piątku, chyba, że trafi się dzień ustawowo wolny. Wtedy trzeba poczekać trochę dłużej.

7. Od momentu nadania przesyłki kurier ma 48 godzin, by doręczyć Twoje buty. Zazwyczaj jednak uwija się w 24 godziny.

8. Przesyłki dostarczane są jedynie w dni robocze. Jeżeli nadamy Twoją paczkę w piątek, to niestety czas oczekiwania wydłuży się o weekend.

9. Zwróć uwagę na podany przez siebie numer telefonu. To na niego kurier może dzwonić, by ustalić szczegóły doręczenia, więc lepiej, żeby był poprawny!

10. Do wszystkich przesyłek dołączamy paragon lub fakturę oraz formularz zwrotu/wymiany. Jeżeli czegoś Ci zabrakło – daj znać! Doślemy wszystko mailowo.

V. PŁATNOŚĆ

1. Twoje możliwości prezentują się następująco:

•  PayPal – możesz skorzystać z tej płatności albo jako użytkownik serwisu PayPal, albo wybierając płatność kartą lub Przelewy24. Twoja płatność w tym przypadku również pojawi się u nas od razu.

•  Przelew tradycyjny – opcja dla cierpliwych  i skrupulatnych. Wymaga dokonania płatności w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia oraz wpisania w tytule przelewu numeru zamówienia. UWAGA! Ta forma płatności nie jest objęta automatycznym potwierdzeniem. Takie zamówienie utrzyma status „oczekiwanie na płatność przelewem bankowym” aż do momentu, kiedy zmieni się na „wysłane”. Dane do płatności znajdziesz na samym końcu regulaminu.

•  Pobranie – opłacenie przesyłki kurierowi podczas odbioru przesyłki. Pamiętaj, że ta opcja jest droższa i nie obowiązuje jej darmowa wysyłka!

2. Do każdego zamówienia dołączamy dowód zakupu – dla polskiego klienta domyślnie jest to paragon. Jeżeli chcesz dostać fakturę VAT, napisz do nas niezwłocznie po dokonaniu zamówienia podając pełne informacje do faktury!

3. Zamówienia nieopłacone w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia zostają anulowane. Jeżeli wiesz, że nie wyrobisz się we wskazanym czasie – napisz do nas!

VI. PACZKA

1. Oczywistą sprawą są buty. Co robić, jeżeli nie przyszły w takim stanie, jak można było oczekiwać dowiesz się dalej w rozdziale ZWROTY I WYMIANY.

2. Powtórzymy się, ale warto to podkreślić – w każdym zamówieniu znajdziesz swój dowód zakupu, czy to fakturę czy paragon. Jednak jeżeli ma być to faktura – poinformuj nas zaraz po złożeniu zamówienia. Inaczej Twoja szansa przepadnie!

3. Ta duża biała kartka z napisami, to formularz zwrotu i wymiany, czyli Twój as w rękawie, jeśli coś jest nie tak.

4. Pamiętaj, żeby po otrzymaniu przesyłki sprawdzić otrzymany produkt! Jeżeli coś jest nie tak, niezwłocznie nas o tym poinformuj.  Nie będziemy zadawać nadmiernie dużo pytań (tylko te naprawdę konieczne) i odbierzemy od Ciebie wadliwy produkt. O ile stan magazynowy na to pozwala, wymienimy go na nowy. Jeżeli jednak półki świecą pustkami – zwracamy pełną wartość zamówienia.

VII. SIŁA WYŻSZA

1. Zdarza się, że nie jesteśmy w stanie zrealizować Twojego zamówienia. Na drodze może stanąć nam fabryka, dostawca, transport, technologia, niedopatrzenie… wszystko po kolei!

2. Ale nie martw się – w zależności od sytuacji zaproponujemy Ci poniższe rozwiązania:

•  Wydłużony czas oczekiwania: jeżeli zależy Ci na produkcie bardziej niż na czasie, możesz po prostu poczekać.

•  Częściowa realizacja: jeżeli Twoje zamówienie wlicza więcej niż jeden produkt, możesz otrzymać jego część.

•   Modyfikacja zamówienia: Twojego produktu nie mamy, ale może podoba Ci się coś innego? Możesz wybrać inny produkt, z uwzględnieniem dopłaty do droższego produktu lub zwrotu części środków w przypadku produktu tańszego.

•   Anulacja: jeżeli uznasz, że żadna z powyższych opcji Cię nie uracza, możesz zadecydować o anulacji zamówienia.

3. W przypadku jakichkolwiek niedogodności w procesie zakupów – skontaktuj się z nami! Jesteśmy ostatni do zostawiania Klientów samych sobie. Wspólnie postaramy się zaradzić na dowolny napotkany problem.

VIII. ZWROTY I WYMIANY

1. Potrzebujesz czasu do namysłu? Dajemy Ci aż 101 dni, żeby zdecydować, czy chcesz zatrzymać produkt.

2. Jest oczywiście jedno „ale” – buty muszą być bezwzględnie nowe i nieużywane. Każdy ślad użytkowania zaprzepaści szansę na włączenie ich z powrotem do sprzedaży.

3. Prosimy o zwrot produktów w oryginalnym opakowaniu.

4. Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu (paragonu, faktury lub ewentualnie maila potwierdzającego złożenie zamówienia).

5. Konieczne jest również dołączenie formularza zwrotu lub wymiany. Znajdziesz go w jednym arkuszu w swoim zamówieniu. Wypisz albo stronę ZWROT albo stronę WYMIANA i odsyłaj produkty z pewnością, że będziemy wiedzieć, czego od nas potrzebujesz.

6. Możesz dowolnie zdecydować z jakich usług pocztowych lub kurierskich skorzystasz odsyłając nam paczkę. Jednak za tą możliwością idzie też pewne zobowiązanie – koszt przysłania nam paczki leży po Twojej stronie.

7. Chyba, że skorzystasz ze strony https://szybkiezwroty.pl/, wyszukasz na liście Blundstone.pl i wyślesz paczkę postępując zgodnie z instrukcjami. Ta opcja jest dla Ciebie w pełni darmowa! Możesz z niej śmiało korzystać zarówno przy zwrotach jak i wymianach.

8. Wysłane? Świetnie. Już niedługo odbierzemy paczkę, a od jej odebrania mamy 14 dni na podjęcie decyzji w Twojej sprawie.

9. Jeżeli nie masz od nas żadnej informacji – to wbrew pozorom dobre wieści! Możesz śmiało odświeżać konto w banku lub sprawdzać, czy nie pojawiła się nowa paczka. Jednak w przypadku odrzucenia zwrotu lub wymiany zobowiązujemy się dać Ci znać.

10. Jeżeli wymieniasz produkt, za pierwszym razem odeślemy Ci nową parę na nasz koszt. Jednak dopasuj buty porządnie, bo każda kolejna wymiana będzie już po Twojej stronie!

11. W przypadku zwrotu środku wrócą na Twoje konto taką samą drogą, jaką zostały nam wpłacone. PayPal, przelew – cokolwiek wybierzesz, Twoja płatność będzie znała drogę do domu.

12. Psst… Jeżeli nie masz pewności, czy zatrzymasz produkt, zapłać poprzez któryś z serwisów transakcyjnych. Coś nam mówi, że takie pieniądze najszybciej do Ciebie wrócą.

13. Aha, i w żadnym wypadku nie wysyłaj do nas nic za pobraniem! Nie opłacimy takiej paczki, wróci do Ciebie – szkoda zachodu.

IX. REKLAMACJA

1. Zapewniamy Ci zgodność towaru z umową oraz możliwość reklamacji obuwia możesz śmiało zgłosić na reklamację buty, które ewidentnie nie spełniły swojej roli, na przykład gubiąc podeszwę.

2. Żeby dokonać reklamacji zapakuj uszkodzone nicponie do dowolnego pudełka, dołącz formularz reklamacyjny i dowód zakupu i odeślij na nasz adres. Chyba, że skorzystasz ze strony https://szybkiezwroty.pl/, wyszukasz na liście Blundstone.pl i wyślesz paczkę postępując zgodnie z instrukcjami. Ta opcja jest dla Ciebie w pełni darmowa!

3. W ciągu 14 dni od odebrania przez nas przesyłki dostaniesz informację na temat dalszego losu swoich butów.

4. Nie przyjmujemy zgłoszeń reklamacyjnych mailowo ani telefonicznie! Tą drogą możemy Ci pomóc i doradzić, ale proces reklamacji rozpocznie się dopiero w momencie kiedy otrzymamy Twoje buty.

5. Nic nie będziemy przed Tobą ukrywać – jak tylko rzeczoznawca stwierdzi, co ma stwierdzić, dostaniesz informację jak będzie wyglądać dalsza procedura.

6. Niestety, nie przyjmiemy na reklamację wszystkiego, co nam wyślesz. Poniżej parę kwestii mogących sprawić, że Twoja reklamacja zostanie odrzucona:

•    Uszkodzenia wynikające z braku lub niewłaściwej konserwacji: nie szczędź swoim butom odrobiny troski, podziękują Ci za to w kryzysowej sytuacji!

•    Uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania: lubisz wiązać buty w nietypowy sposób? Okręcić sznurówkę wokół kostki? Super, kreatywność to podstawa!  Ale weź pod uwagę, że czegokolwiek nie wymyślisz – oko naszego rzeczoznawcy rozpozna, czy mogło to wpłynąć na wskazane uszkodzenie.

•    Uszkodzenia mechaniczne: zadrapania, przetarcia… w codziennym użytkowaniu wszystko może się zdarzyć. Wiemy to my i wiesz to Ty, więc uznajmy, że tak po prostu jest. Uszkodzeń, które pojawiły się na skutek czynników zewnętrznych takich jak kamienie, gałęzie czy znajomi na koncercie, nie przyjmujemy do reklamacji.

•    Odbarwienia wynikające z nieprawidłowej konserwacji/użytkowania/czyszczenia: but jaki jest, każdy widzi. Jeżeli zmieni kolor w sposób inny, niż od zabrudzenia, to niestety nie ma szansy przejść do kolejnego etapu.

•    Uszkodzenia wynikające z naturalnego zużywania się obuwia: takie, jak chociażby ścierająca się z czasem podeszwa lub pojawiające się zgięcia. Materiał pracuje i nie jest to niczyja wina!

•    Motywowanie reklamacji nieuszkodzonego obuwia obtarciami lub innymi uszkodzeniami stóp: każdy but jest inny, jak i każda stopa jest inna. Choć sprzedajemy pełnowartościowe produkty nie możemy Ci zagwarantować, że będzie on dla Ciebie idealny. Przykro nam, kiedy zakupiony u nas produkt robi naszym Klientom krzywdę, jednak reklamacja dotyczy wad produktu, a nie dopasowania rozmiaru, materiału czy fasonu. Jeżeli już po zakupie czujesz, że coś jest nie tak, po prostu skorzystaj opcji zwrotu lub wymiany!

•    Przysłanie nam brudnych lub mokrych butów: nie będziemy się czepiać żadnych typowych dla użytkowania zabrudzeń, ale zdecydowanie odeślemy do nadawcy buty, które dopiero co wróciły ze spaceru po deszczowym lesie.

Tak jak w przypadku zwrotów i wymian – w przypadku zwrotu środków, pieniądze wrócą na Twoje konto taką samą drogą, jaką zostały nam wpłacone. Cokolwiek wybierzesz, Twoja płatność będzie znała drogę do domu.

W razie jakichkolwiek pytań jeśli chodzi o reklamację prosimy o kontakt: info@baltaz.pl

X. PRAWNE POSTANOWIENIA

1. W kwestiach, których tu nie doprecyzowaliśmy, oczywiście obowiązuje Kodeks Cywilny  i Przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta

2. Zgodnie z nowym ust. 2 i 3 art. 4 ustawy o informowaniu o cenach towarów i usług.

2) W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny towaru lub usługi obok informacji o obniżonej cenie uwidacznia się również informację o najniższej cenie tego towaru lub tej usługi, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.

3) Jeżeli dany towar lub dana usługa są oferowane do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie uwidacznia się również informację o najniższej cenie tego towaru, lub tej usługi, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego towaru lub tej usługi do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki. 

3. Zgodnie z obietnicą, poniżej zamieszczamy dane do płatności przelewem tradycyjnym:

BALTAZ SP. Z O.O.

ul. Nowiec 70
80-293 Gdańsk
Santander Bank:  96109010980000000142853918

BALTAZ SP. Z O.O.

KRS: 0000786420

NIP: 9571115965 

REGON: 383395639

1. Regulamin obowiązuje od 20.05.2023 roku.
2. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie i zapewniamy, że działania te nie mogą mieć wpływu na zamówienia złożone przed wprowadzeniem zmian.